Gå direkt till textinnehåll

Kundinformation

Som bank har vi en skyldighet att se till att vi har nödvändig information om våra kunder. Det är nu dags att uppdatera din kundinformation.

Som kund hos en bank kommer du att bli ombedd att uppdatera din information med jämna mellanrum. Det beror på att penningtvättslagen kräver att vi som bank har nödvändig information om våra kunder. Det är nu dags att uppdatera din information. Det tar bara några minuter.

Genom att uppdatera informationen hjälper du oss att förebygga och bekämpa penningtvätt och finansiering av terrorism.

Uppdatera din information här

Vanliga frågor

Vad är penningtvätt?
Har du blivit ombedd att komplettera med ytterligare information?
Varför vill Santander att jag uppdaterar min kundinformation?
Hur uppdaterar jag min kundinformation?
Vilken kundinformation behöver jag lämna?
Vad händer om jag inte uppdaterar min kundinformation?
Vad gör jag om jag har frågor?
Hur gör jag om jag har en förvaltare?
Vad gäller för mig som har Sparkonto+ Santander hos Avanza?
Vad händer om jag som har Sparkonto+ Santander inte besvarar frågorna?
Vad gör jag om jag har frågor om Sparkonto+ Santander?
Varför behöver jag som Avanza kund uppdaterar min kundinformation hos Santander?
Environment: Stage 🢒Country: Sweden 🢒Frontend Build: 20241125.1 Backend Build: 2.0.366